2008. november 23., vasárnap

A válság miatt csökken a növekedés

Az online kereskedelem növekedésének üteme lassul a gazdasági válság következtében.
Még mindíg növekszik az internetes vásárlás, de, egyre kisebb mértékben és az előrejelzések sem túl bíztatóak.
A ComScore felmérése szerint tavaly októberben 19%-os volt a növekedés 2006-hoz képest. Idén októberben a növekedés mindössze 1%. A trendet nézve június óta minden hónap kudarc volt növekedés szempontjából (11%, 8%, 6%, 5%, 1%). Állítólag 2001 óta nem volt ilyen alacsony a növekedés.
Az online kereskedőket az érdekli, hogyan hat a válság a forgalmuk jelentős részét adó karácsonyi szezonra?

Szintén a ComScore adott ki ajánlást az érintett cégeknek a karácsonyi értékesítési stratégiákról. Azt javasolja, hogy a karácsonyi kiadásaikat visszafogni tervező vásárlókat (egy közvéleménykutatásban 73% tervezi ezt) kedvezmény-kuponokkal és ingyenes kiszállítással próbálják rábírni, hogy csökkentett büdzséjüket az interneten költsék el.

forrás:webisztán

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Hungary
Informatikus könyvtáros hallgató vagyok.Gyakorolom a blog írást, szemlézést