Még mindíg növekszik az internetes vásárlás, de, egyre kisebb mértékben és az előrejelzések sem túl bíztatóak.
A ComScore felmérése szerint tavaly októberben 19%-os volt a növekedés 2006-hoz képest. Idén októberben a növekedés mindössze 1%. A trendet nézve június óta minden hónap kudarc volt növekedés szempontjából (11%, 8%, 6%, 5%, 1%). Állítólag 2001 óta nem volt ilyen alacsony a növekedés.
Az online kereskedőket az érdekli, hogyan hat a válság a forgalmuk jelentős részét adó karácsonyi szezonra?
Szintén a ComScore adott ki ajánlást az érintett cégeknek a karácsonyi értékesítési stratégiákról. Azt javasolja, hogy a karácsonyi kiadásaikat visszafogni tervező vásárlókat (egy közvéleménykutatásban 73% tervezi ezt) kedvezmény-kuponokkal és ingyenes kiszállítással próbálják rábírni, hogy csökkentett büdzséjüket az interneten költsék el.
forrás:webisztán
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése